בשנים האחרונות עם התקדמות כל עולם הטכנולוגיה, אנשים רבים החלו לפרסם ואף למכור את המוצרים או השירותים שלהם ברשת. הפרסום ברשת כולל לא מעט יתרונות משמעותיים על פני כל אלטרנטיבה […]
להמשך קריאה
כל מי שיש לו עסק יודע שקידום העסק שלו לא מסתכם רק בבניית אתר אינטרנט עסקי. אתם לא בונים אתר עסקי רק כדי להגיד שיש לכם אתר, אתם רוצים שהאתר […]
להמשך קריאה
העבודה על הקמת האתר שלכם כבר נסתיימה, אתם מוכנים והלקוחות כבר לא יכולים לחכות. זה הוא בדיוק הרגע שבו אתם רוצים לקחת עניינים לידיים ולהתחיל לעבוד על תהליך קידום אורגני […]
להמשך קריאה
עבור כל עסק המתבסס על מכירות, ישנה חשיבות גדולה להגדלת מאגר הלקוחות, באמצעות שיווק שיביא בתורו להגדלת ההכנסות. בתור בעלי עסק או מנהלי עסק, תחומי האחריות שלכם רבים, והם ככל […]
להמשך קריאה
אתר בהמתנה, לא לשכוח להסתכל קדימה. אתר בהמתנה זו ההגדרה המושלמת לעסקים מקוונים בעת הזו של משבר בריאות עולמי שמשנה סדרים בכל ענפי החיים. נראה שבדור הקודם הייתה זו […]
להמשך קריאה
אני תמיד אומר שישנן 2 תקופות לעולם השיווק בדיגיטל. התקופה הראשונה היא תקופת השיווק הישיר, זוהי התקופה שכולנו זוכרים את הפרסומות האגרסיביות של מבצעים "רק היום" ו"קנה עכשיו" שמלחיצים אותנו […]
להמשך קריאה
על ההבדלים בין סוגי קידום בגוגל ולאיזה עסקים הם יתאימו המטרה העיקרית של בעלי אתרי אינטרנט עסקיים, היא להביא לתנועה רבה של גולשים באתר שלהם, גולשים אשר עשויים להפוך ללקוחות […]
להמשך קריאה
הקמת אתר לעסק בשתי נקודות פשוטות הקמת אתר לעסק היא פרט חובה לעסקים מודרניים בשנות האלפיים. עסקים מניעים את הכלכלה של המדינה. במדינה קטנה כמו ישראל שבה התוצר מענף התעשייה […]
להמשך קריאה
האם כדאי להשקיע בפרסום ממומן בגוגל? מהם היתרונות של פרסום בגוגל והאם יש חסרונות שחשוב להתייחס אליהם? האם כדאי לנהל קמפיין באמצעות גוגל אדוורדס באופן עצמאי או שעדיף לפנות לסוכנות […]
להמשך קריאה
כשאנחנו גולשים בגוגל או פייסבוק וכן באתרים אחרים, אנחנו יכולים לראות שורה ארוכה של פרסומות אשר מופנות אלינו. אלה יכולות להיות פרסומות של מוצרים, אנשי מקצוע, מקומות בילוי, חנויות, עסקים […]
להמשך קריאהאודותינו
