
עבור כל עסק המתבסס על מכירות, ישנה חשיבות גדולה להגדלת מאגר הלקוחות, באמצעות שיווק שיביא בתורו להגדלת ההכנסות. בתור בעלי עסק או מנהלי עסק, תחומי האחריות שלכם רבים, והם ככל […]
להמשך קריאה
אתר בהמתנה, לא לשכוח להסתכל קדימה. אתר בהמתנה זו ההגדרה המושלמת לעסקים מקוונים בעת הזו של משבר בריאות עולמי שמשנה סדרים בכל ענפי החיים. נראה שבדור הקודם הייתה זו […]
להמשך קריאה
אני תמיד אומר שישנן 2 תקופות לעולם השיווק בדיגיטל. התקופה הראשונה היא תקופת השיווק הישיר, זוהי התקופה שכולנו זוכרים את הפרסומות האגרסיביות של מבצעים "רק היום" ו"קנה עכשיו" שמלחיצים אותנו […]
להמשך קריאה
על ההבדלים בין סוגי קידום בגוגל ולאיזה עסקים הם יתאימו המטרה העיקרית של בעלי אתרי אינטרנט עסקיים, היא להביא לתנועה רבה של גולשים באתר שלהם, גולשים אשר עשויים להפוך ללקוחות […]
להמשך קריאה
הקמת אתר לעסק בשתי נקודות פשוטות הקמת אתר לעסק היא פרט חובה לעסקים מודרניים בשנות האלפיים. עסקים מניעים את הכלכלה של המדינה. במדינה קטנה כמו ישראל שבה התוצר מענף התעשייה […]
להמשך קריאה
האם כדאי להשקיע בפרסום ממומן בגוגל? מהם היתרונות של פרסום בגוגל והאם יש חסרונות שחשוב להתייחס אליהם? האם כדאי לנהל קמפיין באמצעות גוגל אדוורדס באופן עצמאי או שעדיף לפנות לסוכנות […]
להמשך קריאה
כשאנחנו גולשים בגוגל או פייסבוק וכן באתרים אחרים, אנחנו יכולים לראות שורה ארוכה של פרסומות אשר מופנות אלינו. אלה יכולות להיות פרסומות של מוצרים, אנשי מקצוע, מקומות בילוי, חנויות, עסקים […]
להמשך קריאה
אתר התדמית הנו המפתח שלך ללקוחות והוא המפתח שלהם לדלת המוצרים, סוגי השירות והמידע שאתה מעניק. מהו הרושם שאני עושה בסביבה שלי?. כשמסתכלים עליי מה רואים? כשרואים אותי מה חושבים […]
להמשך קריאה
בעלי ובעלות עסקים בוחנים כל העת אפיקים חדשים אשר באמצעותם יוכלו להגיע לעוד ועוד לקוחות. זו הדרך להתרחב, לצמוח וגם להגדיל הכנסות. דרך אחת, הפופולארית ברחבי העולם וצוברת תאוצה בשנים […]
להמשך קריאהיש לכם מוצר או מספר מוצרים ואתם מעוניינים למכור אותם אונליין? יתכן וכבר בדקתם לגבי הקמתה של חנות אינטרנטית. הבחירה להקים חנות כזו היא בחירה הגיונית מכיוון שיותר ויותר מוצרים […]
להמשך קריאהאודותינו
