העבודה על הקמת האתר שלכם כבר נסתיימה, אתם מוכנים והלקוחות כבר לא יכולים לחכות. זה הוא בדיוק הרגע שבו אתם רוצים לקחת עניינים לידיים ולהתחיל לעבוד על תהליך קידום אורגני […]
להמשך קריאהעבור כל עסק המתבסס על מכירות, ישנה חשיבות גדולה להגדלת מאגר הלקוחות, באמצעות שיווק שיביא בתורו להגדלת ההכנסות. בתור בעלי עסק או מנהלי עסק, תחומי האחריות שלכם רבים, והם ככל […]
להמשך קריאהאתר בהמתנה, לא לשכוח להסתכל קדימה. אתר בהמתנה זו ההגדרה המושלמת לעסקים מקוונים בעת הזו של משבר בריאות עולמי שמשנה סדרים בכל ענפי החיים. נראה שבדור הקודם הייתה זו […]
להמשך קריאהאני תמיד אומר שישנן 2 תקופות לעולם השיווק בדיגיטל. התקופה הראשונה היא תקופת השיווק הישיר, זוהי התקופה שכולנו זוכרים את הפרסומות האגרסיביות של מבצעים "רק היום" ו"קנה עכשיו" שמלחיצים אותנו […]
להמשך קריאהעל ההבדלים בין סוגי קידום בגוגל ולאיזה עסקים הם יתאימו המטרה העיקרית של בעלי אתרי אינטרנט עסקיים, היא להביא לתנועה רבה של גולשים באתר שלהם, גולשים אשר עשויים להפוך ללקוחות […]
להמשך קריאההקמת אתר לעסק בשתי נקודות פשוטות הקמת אתר לעסק היא פרט חובה לעסקים מודרניים בשנות האלפיים. עסקים מניעים את הכלכלה של המדינה. במדינה קטנה כמו ישראל שבה התוצר מענף התעשייה […]
להמשך קריאההאם כדאי להשקיע בפרסום ממומן בגוגל? מהם היתרונות של פרסום בגוגל והאם יש חסרונות שחשוב להתייחס אליהם? האם כדאי לנהל קמפיין באמצעות גוגל אדוורדס באופן עצמאי או שעדיף לפנות לסוכנות […]
להמשך קריאהכשאנחנו גולשים בגוגל או פייסבוק וכן באתרים אחרים, אנחנו יכולים לראות שורה ארוכה של פרסומות אשר מופנות אלינו. אלה יכולות להיות פרסומות של מוצרים, אנשי מקצוע, מקומות בילוי, חנויות, עסקים […]
להמשך קריאהאתר התדמית הנו המפתח שלך ללקוחות והוא המפתח שלהם לדלת המוצרים, סוגי השירות והמידע שאתה מעניק. מהו הרושם שאני עושה בסביבה שלי?. כשמסתכלים עליי מה רואים? כשרואים אותי מה חושבים […]
להמשך קריאהבעלי ובעלות עסקים בוחנים כל העת אפיקים חדשים אשר באמצעותם יוכלו להגיע לעוד ועוד לקוחות. זו הדרך להתרחב, לצמוח וגם להגדיל הכנסות. דרך אחת, הפופולארית ברחבי העולם וצוברת תאוצה בשנים […]
להמשך קריאה