כתיבת תכנים

אתר האינטרנט שלכם הוא שלד מעוצב ומתוכנת המהווה "בית" לתכנים הכתובים שלכם. בסופו של יום, המילים שכתבתם הם יהיו המסר המרכזי שיעבור אל הגולש, והעיצוב, המיתוג, ידידותיות ממשק המשתמש – כל אלה, יתרמו להבנת המסר הכתוב.

כל תכני האתר משרתים את המטרה הנעלה – אחוזי המרה, ואם האתר שלכם לא ממיר (כלומר, מגיעים אליו אנשים, אבל אין פונים ממנו), סימן שהתכנים באתר שלכם הם לא מספיק טובים.

בשיווק כמו בשיווק, חבל על כל רגע. אם אין לכם מספיק פניות מאתר האינטרנט שלכם – אולי אתם לא חייבים לרוץ לבנות אתר אינטרנט חדש. כתיבת תכנים לאינטרנט (לפעמים אפילו מעל פלטפורמה מיושנת) יכולה לעשות את כל ההבדל, בין אתר אינטרנט מדשדש, ללא פניות, עם אחוזי נטישה גבוהים – לבין אתר אינטרנט מנצח, שמעביר את המסר בקול ברור ורם, ומביא לקוחות חדשים אל הארגון בכל עת.

ADVANCE US היא משרד פרסום ושיווק דיגיטל שהמילה הכתובה היא נר לרגליו (לא פחות). קופירייטינג חד כתער, תכנים שיווקיים שמעבירים את המסר חד וברור, ומאמרים אינפורמטיביים מקצועיים ואיכותיים, קריאים ומעולים לקידום האורגני – את כל אלה ועוד, נשמח להציע לך.

מי אתם חושבים שאני?

כתיבת תכנים לאינטרנט נמדדת באיכותה באופן פשוט – לו אתם הייתם קוראים את התכנים הללו, האם הם היו מניעים אתכם לפעולה? משכנעים אתכם לפנות אל הארגון? למלא טופס? להתקשר למספר הטלפון המפורסם באתר?

כתיבת תכנים איכותית, תסביר לקהל קוראי האתר שלכם מי אתם בדיוק; אילו סוגים של שירותים אתם מציעים ולמה הם יכולים לצפות – וכמובן, מה היתרונות היחסיים שלכם, ולמה מומלץ לעבוד דווקא איתכם. הניסוח, הרהיטות, והפנייה המתאימה והמקצועית אל הקורא, הם אלה שיעשו את ההבדל, בין כתיבת תכנים לאינטרנט המייצרת עמודים ממירים, לבין כזו שלא.

כל זאת, לצד הקידום האורגני, שיבקש מכתיבת התכנים לאינטרנט לשלב ביטויי מפתח לטובת קידום בתוצאות מנועי החיפוש. בהיבט הזה, ישולבו הביטויים בתכנים בפרופורציות האופטימאליות, במיקומים מתאימים לסיווגם על ידי מנוע החיפוש כביטויים מרכזיים בטקסט – אבל ממש לא בעומס מיותר, שמפריע לקריאות או להעברת המסר השיווקי שלכם.

ADVANCE US – אומרים את זה, חד וברור

היום, כל עסק – החל מעוסק פטור של אדם אחד וכלה בארגוני ענק בין לאומיים של עשרות אלפי עובדים – משקיעים בכתיבת תכנים לאינטרנט, בקידום אורגני ו/או ממומן, ובנוכחות ברשתות החברתיות. דווקא בתחום כתיבת התכנים, אתם ממש לא חייבים לעשות את זה לבד, בעיקר אם אתם לא כותבים להנאתכם.

הבחירה, לעבוד עם חברת קידום מקצועיים גם בהקשרים של כתיבת התכנים לאתר האינטרנט שלכם, היא כזו שיש בה הרבה יתרונות, הנה הם:

התכנים ייכתבו לשביעות רצונכם ובאופן מקצועי שהולם את הפלטפורמה

כתיבת התכנים תיעשה לאור ביטויי המפתח ואסטרטגיית הקידום של האתר

הכתיבה המקצועית תהיה מזמינה, שוברת מחסומים, שיווקית וממוקדת, מה שיהפוך את אתר האינטרנט שלכם לכלי שיווקי יעיל

יש לנו מילה אחת עבורכם – ADVANCE US.

אתם בשלב כתיבת התכנים לאינטרנט? אל תשברו את הראש. התקשרו למקצועני הדיגיטל של ADVANCE US, ותגלו עולם שלם של תכנים, בטלפון קצר אחד. נשמח לסייע לכם, במיקוד ואפיון התכנים, בבחירת ביטויי מפתח, וכמובן – בכתיבת תכנית לאינטרנט, כזו שתיגע בלב המבקרים באתרים שלכם – ותניע אותם לפעולה. אז קדימה, התקשרו אלינו, אנחנו כאן ממתינים לטלפון מכם.