קידום אורגני

כל בעל אתר אינטרנט כבר יודע כיום, שבניית אתרים איכותית היא ממש לא כל הסיפור.

אם יש לכם אתר איכותי, מעניין, ממותג, מעוצב, רספונסיבי, וידידותי למשתמש שאתם גאים בו – זה הזמן להפשיל שרוולים, ולהתחיל בעבודה הבלתי נגמרת של קידום אורגני עבור האתר.

קידום אורגני הוא מלאכה מחושבת, הדורשת ידע, סבלנות, וניסיון מקצועי. לפניכם, כמה טיפים בעניין קידום אורגני עבור אתרי אינטרנט – והשורה התחתונה היא, שחשוב לבחור בחברת קידום אתרים מקצועית שתסייע לכם בעניין, במיוחד אם אתם בונים על זרימת לקוחות חדשים כתוצאה ממיקומים במנועי החיפוש בביטויים רלוונטיים. על קידום אורגני (וגם למה כדאי לכם להרים אלינו טלפון) – לפניכם.

קידום אורגני – כל הסודות של המקצוענים

גוגל, הוא מנוע החיפוש הבולט ביותר בישראל ובזירה הבין לאומית, ועל כן, כשאנחנו מדברים על קידום אורגני, ברוב המכריע של המקרים אנחנו רוצים לראות את אתר האינטרנט המקודם מופיע במעלה תוצאות החיפוש בביטויים ושאילתות שנקבעו כמפתחות בתחילת תהליך הקידום. הסיבה שהאתר שלכם מדשדש או צונח מטה, הוא כמובן פעילויות קידום אורגני שננקטות באתרי האינטרנט של המתחרים שלכם. על מנת להשיג אותם – אתר האינטרנט שלכם צריך להיות יותר טוב, יותר נרחב, יותר מעניין, יותר מזמין, ויותר ממוקד בתחומי העיסוק שלכם. הנה שלושה טיפים לשוקלים לקדם את האתר שלהם בעצמם:

דע את האויב – תהליך קידום אורגני של אתרים באינטרנט הוא תהליך מתמשך, במהלכו אנחנו מכירים את הביטויים בהם אנחנו מפלסים את דרכנו מעלה, ומשקיעים בהם. כדי ליצור תהליך איכותי של קידום אתר האינטרנט שלכם – אתם חייבים לדעת בדיוק מה הם ביטויי המפתח שיזרימו אליכם לקוחות פוטנציאליים, ולפתח אסטרטגיה לקידום הביטויים הללו ביחס לאתרי האינטרנט המתחרים באותם הביטויים

רק האהבה תנצח – בשורה התחתונה, קידום אורגני עוסק בטיפוח האתר שלכם, לא רק על מנת להתקדם בתוצאות החיפוש, אלא גם על מנת להעשיר אותו בידע שהלקוחות שלכם מחפשים. תהליך איכותי של קידום אורגני, יהפוך את האתר שלכם מעניין יותר, יעיל יותר, רלוונטי יותר – ועל כן, יותר לקוחות וגולשים יבחרו לבקר בו. אם כן, תהליך הקידום הוא תהליך של מיטוב האתר שלכם ביחס למה שהלקוחות שלכם מחפשים

קידום קהילתי – עוד נושא מפתח בקידום אורגני הוא יצירת שיתופי פעולה בין אתרי אינטרנט רלוונטיים, להפניה של לקוחות מאתר אחד לשני. יצירת החלפות קישורים כאלה, היא מה שנקרא קידום off-site, והיא מזרימה לאתר האינטרנט שלכם גולשים חדשים ומשפיעה על מיקומי האתר בגוגל

למה לעשות את זה לבד, כשהמומחים בקידום אורגני במרחק שיחת טלפון מכם?

ADVANCE US היא מהחברות המקצועיות בארץ בתחום הדיגיטל ובין מגוון השירותים שנשמח להציע לכם, תמצאו גם חבילות קידום אתרים התפורות בדיוק על פי צרכיכם. אנחנו נדאג שאתר האינטרנט שלכם יהיה רלוונטי ומעניין, שאתרים חיצוניים יפנו אל אתר האינטרנט שלכם, ושכמויות גדלות והולכות של גולשים ייכנסו לאתר שלכם – ויפנו אליכם.

חבילות קידום אורגני מבית ADVANCE US יאפשרו לכם לדעת שאתר האינטרנט שלכם במיטבו – מקודם, מעודכן, ונרחב. קידום האתר על ידי צוות מקצועי, יאפשר לכם לשמור את האנרגיות שלכם לתחום העיסוק המרכזי של הארגון.

פנו לצוות מומחי הדיגיטל שלנו עוד היום לפגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות – ונשמח להציג בפניכם את שלל הדרכים בהן נוכל לסייע דרך קידום אורגני מקצועי, להגדיל את כמות הלקוחות, הפרויקטים, והרווחים – גם בעסק שלכם!