פרסום ברשתות חברתיות

הידעתם? לינקדאין מנהלת מעל חצי מיליארד חשבונות משתמשים עסקיים ברחבי העולם, כמיליון וחצי מהם חשבונות של אנשי עסקים ישראלים.

הרשת החברתית פייסבוק פרסמה זה לא מכבר כי בכל חודש פעילים באתר כשני מיליארד משתמשים שונים. כולנו מסתובבים ברשתות החברתיות, והעסק שלכם יכול ליהנות מכך.

איך מומלץ לנכס את גולשי הרשתות החברתיות לטובת ההצלחה העסקית שלכם? נשמח לעזור.

פרסום ברשתות חברתיות – המדריך למתחיל

עם השנים גילינו, שיש אנשים שמתחברים לרעיון של רשתות חברתיות – ויש אנשים שפשוט לא מתעניינים בפלטפורמה המאפשרת להם להודיע, קבל עם ועדה, על הפסטה שאכלו לצהריים או על הדעות האישיות שלהם בעניין זה או אחר. בכל מקרה, אל אם אתם בלוגרים – נוכחות עסקית בפייסבוק היא עניין שונה לחלוטין ביחס לנוכחות האישית שלכם ברשתות החברתיות. פרסום ברשתות חברתיות מתחיל, אם כן, ביצירת פרופילי משתמש עסקיים מתאימים, לאו דווקא ברשת החברתית פייסבוק – ישנן עוד רשתות חברתיות רבות (לינקדאין, יוטיוב, אינסטגרם, טוויטר, גוגל + ) בהן כדאי לשקול הקמת פרופיל עסקי.

רק לאחר הקמת פרופיל עסקי איכותי, ניתן להתחיל לתכנן פרסום ברשתות החברתיות. הפרסום האופטימלי ברשתות החברתיות מכיל היבטים של נוכחות (פרסום סטטוסים, חלוקת מידע, למשל על אירועים או על מוצרים חדשים שהגיעו, וכדומה) והיבטים של פרסום ממומן על פי הצורך, וברשתות החברתיות המתאימות לתחום הפעילות שלכם. פרסום ברשתות החברתיות הוא דרך נפלאה לשמור על קשר עם לקוחות ולהשיג לקוחות חדשים, לספר לעולם על חידושים והמלצות בתחום העיסוק שלכם, לחלוק ידיעות מהווי הארגון, להודיע על מבצעים והנחות, ועוד – ותפוצת הפרסום ברשתות החברתיות היא ללא תחרות.

פרסום ברשתות החברתיות – למה חשוב להקפיד על אנשי מקצוע איכותיים

פרסום ברשתות חברתיות הוא השקעה שצריכה להחזיר את עצמה – ודווקא בתחום הפרסום ברשתות החברתיות, קל יחסית למדוד את יעילות הפרסום. פרסום אופטימאלי הוא פרסום שמשפיע על ניראות החברה, מעלה מודעות למותגיה ומזרים תנועה אל האתר ולצוות המכירות של הארגון. כל זה, מתרחש רק כאשר הפרסום ברשתות החברתיות הוא איכותי – כלומר, הוא מתאים גם לפלטפורמה, גם לתחום העיסוק שלכם, וגם למאפיינים משותפים של העוקבים שלכם. רק צוות פרסום מנוסה ברשתות החברתיות, שיש לו את היכולת ללמוד את תחום העיסוק שלכם, את הניסיון המקצועי רב השנים בפרסום בפלטפורמות השונות, ואת הכוונה להשקיע בנוכחות שלכם ברשתות החברתיות, לפרסם בשמכם ולדאוג לאופטימיזציה בלתי פוסקת של הנוכחות האורגנית והממומנת שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואחרות – הוא זה שיניב את התוצאות הטובות ביותר.

צוות הרשתות החברתיות של ADVANCE US – מהמובילים בארץ

מחלקת פרסום ברשתות חברתיות במשרד הדיגיטל ADVANCE US, יאפשר לכם להפיק את המיטב מנוכחות ברשתות החברתיות – גם בלי למצוא את עצמכם קוראים את הניוזפיד שלכם בכל שעה עגולה.

אנחנו נהיה שם, לדאוג שהנראות שלכם ברשתות החברתיות היא מקצועית

אנחנו נהיה שם, לפרסם את חדשות הארגון שלכם בשפה שיווקית ומזמינה

אנחנו נהיה שם, לקדם באמצעות קמפיינים ממומנים כל הזדמנות, חדשה, מידע או המלצה חדשה, לידיעת הלקוחות הפוטנציאליים הבאים שלכם

ואנחנו נהיה שם, לבחון את תוצאות הפרסום ברשתות החברתיות ולהמשיך לעבוד על מנת להשיג תוצאות טובות יותר, להתאים כל פרסום ברשתות החברתיות למציאות המשתנה של הארגון, או במילים אחרות – מכל היבט נהיה תמיד עם "היד על הדופק".

מחפשים אפיקי השקעה ריאליים בשיווק העסק שלכם? השיווק שלכם בדיגיטל מדשדש? התקשרו אלינו עכשיו, ונשמח להציע לכם חבילת שיווק מנצחת בניהול המקצוענים המובילים בארץ, ובה פרסום ברשתות החברתיות לצד מענה לצרכים שיווקיים נוספים שלכם.