כיצד לבחור חברת קידום אתרים?
כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
הקלדת מחרוזת המילים 'חברת קידום אתרים' מובילה ליותר מ- 2.5 מיליון תוצאות בשפה העברית וזאת מבלי לקחת בחשבון את הכמות הגדולה של מקדמי האתרים שעובדים כפרילנסרים. כיוון שאנו חיים בעידן דיגיטלי בו השפה השנייה של רובינו היא שפה "אינטרנטית" וכיוון שלרוב החברות, בתי העסק והעצמאיים יש אתר אינטרנט, רובינו מסכימים עם כך שעל מנת להיחשף לכמה שיותר גולשים, יש לפנות אל מומחים בתחום קידום אתרים שיקדמו את אתר האינטרנט שלנו.
המטרה: השכרת שירותי חברת קידום אתרים שתקדם את האתר שלנו לעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש של גוגל וזאת על מנת שיבחינו בנו, אל מול אלפי מתחרים, ויכנסו לאתר האינטרנט שלנו.
הדרך: כל אחד שמעוניין להצליח לקדם את האתר שלו בעולם אינטרנטי כה תחרותי ואגרסיבי חייב לשכור את שירותיהם של הטובים ביותר. אך מי הם הטובים ביותר? בפוסט זה נוביל אתם לנוסחה המצליחה ביותר לבחירת חברת קידום אתרים.
בחירת חברת SEO
- לומדים מטעויות של אחרים ונמנעים! הטעות הנפוצה ביותר: בחירת חברת קידום שאינה מתאימה ללקוח.
- לא בוחרים חברת קידום על פי המיקום שלה בגוגל. המיקום אינו מצביע על כך שהחברה מתאימה לכם.
- בודקים מה הותק של החברה – חברות שקיימות שנים הן חברות שהצליחו לשרוד את התהפוכות של תחום קידום האתרים ולעיתים בהצלחה!
- חברה בה עובדים מקדמי אתרים בעלי ניסיון בתחום – תמיד יש לוודא שמקדם האתרים שהחברה מספקת לכם הם מקדמי אתרים מנוסים שיודעים מה הם עושים ולא עוסקים בניסיונות וגישושים בתחום, אלא בעלי בסיס ידע נרחב וקשרים בקהילת מקדמי האתרים.
- התחייבות לתחום מומחיות – חשוב לוודא שהחברה מעסיקה ומתחייבת לשייך לכם מקדם אתרים מנוסה המומחה בסוג הקידום בו אתם מעוניינים, קרי, קידום אורגני או בקידום ממומן.
- חברה ולא קוסם – חברה שמבטיחה ללקוחותיה קידום מהיר תוך פרק זמן קצר ומאות קישורים בחודש, אינה החברה המתאימה לכם. המטרה כאן היא תוכן איכותי וקישורים איכותיים. בשנת 2017 חברת גוגל יצאה עם הכרזה שניתן לראות את התוצאות הראשוניות של פעולות הקידום האורגני רק לאחר 4-12 חודשים של עבודה.
- מתחייבת לשקיפות – חברת קידום אתרים חייבת לגלות שקיפות כלפי לקוחותיה, דבר שיבוא לידי ביטוי בדו"ח חודשי מסודר הכולל את כל הפעולות אותן ביצעה ואת התוצאות שלהן.
- יחס אישי ועניין בלקוח – חברת קידום איכותית מתעניינת בסוג העסק ובמטרותיו ומבררת אל מול הלקוח מי קהל היעד של העסק, מה מייחד את העסק, האם האתר קודם בעבר ועוד.
- מחיר בהתאמה אישית – המחיר של החברה תמיד יתבסס על סוג האתר שלכם ורמת התחרותיות בתחום. ככל שהאתר מורכב יותר וככל שרמת התחרותיות בתחום תהיה גדולה יותר, כך גם העלות החודשית של הקידום.
לסיכום, חברת קידום האתרים שתתאים לכם היא אותה חברה בעלת וותק, ניסיון ומוניטין מוצלח בתחום הקידום אשר תמיד תשים דגש על השירות האישי, זמינות גבוהה, תהיה בעלת קשרים רבים באינטרנט, תתחייב לדו"חות חודשיים מפורטים ותציג בפניכם אחוזי הצלחה גבוהים. בהצלחה!