חשיבות אתר תדמית לעסק מתחיל
עסק מתחיל עומד בפני קשיים רבים ויש צורך לנהלו היטב כדי להובילו אל מסלול של הישרדות ראשונית ולהצלחה המגיעה בעקבותיו. יש צורך לבצע מספר פעולות בו זמנית, חלקן בתחום המנהלי ואחרות בתחום הפרסום והשיווק, ההשקעה הראשונית בכל עסק מתבצעת מכספים חיצוניים ובין היתר, מהון עצמי, מהלוואות, מהשקעות וכדומה. הרצון והאידיאל הוא שהעסק יתחיל להחזיק עצמו מהכנסות ראשוניות שיגיעו ממכירות, וככל שהדבר יקרה מהר יותר כן, הסיכוי להצלחתו גדלה. חלק מהפרסום הראשוני נעשה באמצעות אתר אינטרנט השייך לעסק. אתר תדמית מעולה יתרום רבות לכל עסק בראשית דרכו. מומחים לבניית אתרים יכולים להקים אתר מקצועי ומתאים לכל עסק.
חשיבות תדמית העסק
תדמית העסק חשובה מאוד והדגש על מאפיינים שונים שלה אמרים להיקבע כבר בהתחלה. בעת בניית אתר בוחרים את האלמנטים אשר בפועל בונים את התדמית. כל מה שצריך אחר כך לעשות הוא לשמור עליה, ובין היתר, להחליט על הוספת אלמנטים שנועדו לשמור על צביונה או אלו התורמים לריענונה. לחילופין, יכולים הבעלים להגיע בעתיד למסקנה כי יש צורך לשנות את התדמית ולעצבה מחדש. אם חוזרים לבנייה הראשונית שמתחילה מאפס הרי שכאן האחריות על המומחים היא רבה מאוד. אתר תדמית הוא, למעשה, חלון הראווה של העסק והוא חייב להיות מעוצב באופן שילכוד מהר ובצורה חדה את עיני הגולשים. סף הגירוי שלהם נמוך ואתר אשר אינו מושך את תשומת ליבם במיידית עלול לגרום לכך שהם יפנו לאתרים אחרים באותו התחום.
תרומת אתר אינטרנט לבית העסק
אתר אינטרנט נועד להעברת מסרים, לפרסום, למכירות וכדומה. יש צורך לשלב בו תכנים, תמונות, איורים, ומוצגים חזותיים אחרים התואמים לתחום עיסוקו. יש צורך לחשוב על הצבעים הנכונים בין אם זה צבעי רקע או צבעי האותיות. על גודל האותיות, ועוד. את כל אלו יש לשלב באופן מסודר והרמוני. התכנים אמורים לכלול לוגו, סלוגנים, כותרות ואלמנטים מעניינים נוספים שמובילים את הגולש להתעמק יותר בתכנים. לצד העיצוב שאמור להיות ייחודי ובולט יש צורך לקדם אותו במרחבי האינטרנט, ואת זה עושים בשיטות שונות. יש קידום ממומן וקידום אורגני. הראשון הוא על ידי תשלום על כל הקלקה על מילות מפתח, והשני על ידי כתיבת תוכן רב שמשולבים בו מילות מפתח. ניתן לשלב בין שתיהן.
בניית אתר תדמית וקידומו שלובים איפה זה בזה. אבל אין טעם להשקיע בקידום של אתר שאינו אטרקטיבי ולא נבנה כהלכה. הבנייה נעשית תוך כדי סיעור מוחות עם הבעלים ומנהלי העסק. בוחרים יחד את האלמנטים המתאימים לאתר כאשר על הצד הטכני מופקדים המומחים. הם גם ידריכו את עובדי העסק לגבי תפעול האתר, ביצוע שינויים נדרשים, ניהול התוכן וכדומה. הרצון הוא להגיע למצב אידיאלי שבו תנועת הגולשים בו תהיה רבה ותשפיע על כמות הפניות שיובילו לרכישות. חווית המשתמש משפיעה רבות על זמן הגלישה באתר ותורמת להמרות רבות.