
כיצד לשפר מוניטין שלילי בגוגל?
מוניטין שלילי בגוגל מגיע מתוצאות חיפוש שליליות, כדי להתמודד עם האתגר ולהפוך את התדמית לחיובית, עולם ניהול מוניטין כאן בשביל העסקים, אנשי הציבור ועד האנשים הפרטיים שמתמודדים עם אזכורים שליליים.
איך מופיעות תוצאות שליליות בגוגל? כיצד נוצר מוניטין שלילי? ואיך מטפלים במוניטין שלילי בגוגל?
מוניטין שלילי בגוגל: האתר מפרסם, גוגל סורקים והתוצאות מופיעות בחיפוש
הופעת תוצאות חיפוש שליליות בגוגל אינה דבר נדיר, מדי שנה אלפי גורמים עסקיים וציבוריים בישראל צריכים את שירותי ניהול מוניטין כדי לטפל במוניטין שלילי בגוגל עקב פרסום אזכורים שליליים באתרי האינטרנט הכוללים את שמם או שם העסק שלהם.
החשיפה של הגולשים בכל הגילאים לתוצאות שליליות עליכם היא פשוטה, בשלב הראשון מתפרסם תוכן טקסטואלי הכולל שם של אדם או עסק, מגוון האתרים הוא רחב: אתרי פסקי דין המפרסמים פסק דין הכולל את שמכם, פוסטים שאנשים כתבו עליכם ברשתות החברתיות, ביקורות שליליות, כתבות מעשרות אתרי התוכן והחדשות הגדולים בישראל, סרטונים ותמונות לא מחמיאות ועוד.
בשלב הבא מנוע החיפוש של גוגל סורק את הדף הרלוונטי באתר שפרסם אזכור עליכם, הדף הופך לתוצאת חיפוש שממתינה להופיע ברגע שגולש יחפש את שמכם.
תוצאות משעממות או ריקות ממידע? לא ימשכו את העין של הגולש, תוצאות חיוביות? ימצבו אתכם כמצליחים ואמינים, תוצאות שליליות? במצב זה עולה הסיכון להרס עסקי או אישי באופן משמעותי.
יש עלי תוצאות חיפוש שליליות בגוגל, למה זה כל כך הרסני?
גולש שנחשף לתוצאה שלילית על עסק או בן אדם כלשהו מתחיל לפתח קונוטציות שליליות, מחשבות נגטיביות אלו יעלו את רמת הסיכון לאיבוד לקוחות, אוהדים, מעסיקים ואפילו בני ובנות זוג.
הדוגמאות לפיתוח מחשבות שליליות עליכם הן רבות, כך למשל, הופעת פסק דין על שמכם (גם אם אתם הצד הטוב בסיפור המשפטי) עלולה לפתח קישור מחשבתי להסתבכות משפטית, ביקורות שליליות יפתחו מחשבה על העדר אמינות ומקצועיות וכתבה שלילית תייצר תחושה של פרשה לא נעימה הסובבת אתכם.
אין גורם בישראל ובעולם שלא יכול להיפגע מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל: תאגידי ענק, עסקים קטנים ובינוניים, אנשי ציבור וידוענים, בכירים בחברות ועד אנשים פרטיים.
לשפר מוניטין שלילי בגוגל באמצעות ניהול מוניטין
כדי לטפל בתוצאות חיפוש שליליות ולהפוך את המוניטין שלכם משלילי לחיובי, חייבים לפנות לשירותי ניהול מוניטין.
עולם ניהול מוניטין מתמקד, בין היתר, בטיפול והדחקת תוצאות שליליות מגוגל אל העמודים האחוריים והתאמת אזכורים חיוביים עליכם במיקום בולט ולצורך יצירת תדמית חיובית המתאימה למצב האמיתי שלכם.
מומחה לניהול מוניטין וצוות הדיגיטל יבנו עבורכם תכנית אסטרטגית שיווקית מיוחדת המותאמת לכל עסק או אדם, בכל ענף או עיסוק ובכל גודל, במצב שכזה תאגידי ענק ואדם פרטי בודד יוכלו ליהנות משירותי ניהול מוניטין ברמות משתנות.
אין להזניח מוניטין שלילי, הזנחה עלולה להוביל לפרויקט קשה יותר לטיפול ולאתגר יקר הרבה יותר.
אודותינו
