
היתרונות של חנות אינטרנטית בפלטפורמת Shopify
בעלי ובעלות עסקים בוחנים כל העת אפיקים חדשים אשר באמצעותם יוכלו להגיע לעוד ועוד לקוחות. זו הדרך להתרחב, לצמוח וגם להגדיל הכנסות. דרך אחת, הפופולארית ברחבי העולם וצוברת תאוצה בשנים האחרונות גם בארץ היא הקמה של חנות אינטרנטית. היכולת למכור את המוצרים לקהלים המרוחקים פיזית מאיתנו, מאפשר הרחבה של קהל הלקוחות בצורה דרמטית. יחד עם התרחבות הביקוש לרכישת מוצרים ושירותים אונליין, התפתחו טכנולוגיות מגוונות אשר מאפשרות ביצוע פשוט של הרכישה יחד עם תפעול נוח של חנות אינטרנטית. פלטפורמות כמו Shopify נותנות מענה לכל מי שמעוניין להתחיל ולמכור את מוצריו באינטרנט. בהשוואה לפלטפורמות מסחר אחרות קיימות, יש לה לא מעט יתרונות בולטים. הנה כמה מהם.
חיסכון בעלויות
אחד היתרונות הבולטים של הקמת חנות אינטרנטית בפלטפורמת Shopify הוא כמובן נושא העלויות, שיותר משתלמות כלכלית לבעל העסק. בעוד שבחנות אשר נמצאת בתוך מרקטפלייס כדוגמת אמזון או איביי בעל העסק נדרש לשלם עמלה על כל מכירה בחנות. גם בחנות המוקמת בפלטפורמה של Shopify, קיימת עמלת מכירה (אך לא במסלול הבסיסי) וכמו כן עמלת תשלום לחברת הסליקה. יחד עם זאת, עמלות אלה הן נמוכות ( נכון לכתיבת שורות אלו ) מעמלות הנגבות בפלטפורמות אחרות. הרווח המגיע ממכירת המוצר מגיע ישירות לבעל העסק כמעט במלואו. נכון, גם הקמה של חנות אינטרנטית דרך שופיפיי כרוכה בעלויות שונות (לצד העמלות) אך בטווח הרחוק משתלם יותר להקים את החנות דרך פלטפורמה זו.
יותר מ"רק" חנות
זהו אחד היתרונות המובהקים שיש בבחירה בפלטפורמת Shopify להקמת חנות אינטרנטית: שילוב של שני העולמות. מצד אחד, זהו אתר תדמיתי לכל דבר המאפשר להציג את סיפור המותג ומצד שני זו חנות אינטרנטית לכל דבר, אשר מכילה אפשרויות מתקדמות להעלאת מוצרים באופן דינמי, לבצע סליקה וכן הלאה.
הבחירה להקים חנות אינטרנטית דרך מערכות לבניית אתרים כמו wix למשל, מגבילה את יכולות החנות באפשרויות להעלאה נוחה של מוצרים ואפשרויות טכניות נוספות משום שזו אינה מערכת ייעודית להקמת חנות אונליין. יחד עם זאת, אתרים כמו אמזון או איביי לא מאפשרים להציג את המותג בצורה מעמיקה מה שאתר אינטרנט תדמיתי יכול לעשות. מסיבה זו מערכת כמו Shopify מעניקה את הטוב שבשני העולמות.
מי פה בעל הבית?
הבעלות על החנות היא נושא מהותי, ובכך קיים יתרון גדול לפלטפורמת Shopify על פני אפשרויות אחרות. בפלטפורמות מסחר כמו איביי או אמזון, השליטה נמצאת בידי בעלי האתר ולא בידיו של בעל העסק. המשמעות של כך היא שביום בהיר אחד ומבלי לדעת מבעוד מועד – החנות עלולה להיסגר על ידי מנהלי האתר מכל סיבה שהיא, מה שגורם נזק כספי לעסק. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעסק שעיקר המכירות שלו מגיעות מאפיק האונליין. בפלטפורמת Shopify, לבעלי החנות יש שליטה מלאה על החנות והוא למעשה הבעלים שלה ללא מתווך. המשמעות היא ביטחון רב ושקט נפשי, בידיעה שהשליטה על הנוכחות האינטרנטית של בעל העסק היא בידיו.
אודותינו
