
האם פרסום בפייסבוק לעסקים באמת מוכר?
הפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, מעל 4 מיליון ישראלים עם משתמשי פייסבוק ורבים מהם פעילים כמעט מדי יום. מסיבות אלה ואחרות, אין פלא מדוע בעלי העסקים השתלטו על מערכת הפרסום של פייסבוק ומשקיעים כספים ומשאבים בפרסום בפייסבוק. מחקרים רבים שנעשו בתחום מראים גם את האפקטיביות ואחוז ההמרות הגבוה שבפרסום בפייסבוק ואפשרויות הפרסום בה מגוונות ו"קרובות" יותר לגולשים מאשר בפלטפורמות האחרות. אולי פה טמון הסוד? האם פרסום בפייסבוק לעסקים באמת עובד? האם פרסום זה מקדם מכירה או יותר חברויות וקשרים?
אפשרויות הפרסום בפייסבוק:
· פרסום ממומן – מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק היא האופציה הפופולרית ביותר בעבור עסקים, אולי מכיוון שהיא מקשרת גם בין האופציות האחרות וכן כוללת גם אופציות פרסום נוספות. כלומר, דרך מערכת הפרסום של פייסבוק גם תוכלו לקדם יותר עוקבים ומעורבות בעמוד העסקי של החברה שלכם, גם תוכלו לשלוח גולשים מפייסבוק לדף נחיתה/לאתר חיצוני אחר, גם תוכלו לפרסם אפליקציות ומשחקים שלכם ועוד. כמובן שביחד עם התקנת פיקסל של פייסבוק וביצוע קמפיין רימרקטינג זו יכולה להיות אופציה נהדרת עבורכם.
· פרסום בקבוצות דיון – פייסבוק מאפשרת לאנשים לפתוח קבוצות דיון בנושאים שונים ומגוונים. יש מיליוני קבוצות כאלה ובקבוצות אלה מתפתחות להם קהילות בגדלים שונים בעלי נושא שיחה משותף או מכנה משותף. לדוגמה: יש קבוצה של אנשים שאוהבים ומגדלים כלבים ואנשים חולקים טיפים וסטטוסים אחד עם השני. יש קבוצה של עורכי דין שתוכלו לשאול עורכי דין שאלות ועורכי דין אמיתיים ומקצועיים ייענו לכם בחינם ובשמחה, שכן הם יודעים שאחד לכמה שואלים עשוי להפוך ללקוח פוטנציאלי מיוזמתו. וכך הלאה.
· קידום עמוד עסקי – עמוד עסקי היא בעצם האפשרות שפייסבוק מקנה לעסקים, ארגונים, להקות, אושיות מפורסמות וכד' לפתוח עמוד עסקי שיש בו מגוון אופציות לקידום מרצ'נדייז, שירותים, מוצרים ופרסומים שונים משהו שקשה יותר או אי אפשר לעשות בפרופיל האישי. הפרופיל האישי גם מוגבל ל5000 חברים בעוד דף עסקי אינו מוגבל בכמות האוהדים והעוקבים שהוא יכול להכיל.
· פרופיל אישי – אנשי מקצוע פרטיים, מאמנים עסקיים וכד' בדרך כלל מעדיפים להשקיע בפרופיל הפרטי שלהם ולא בעמוד עסקי, בדרך כלל מסיבות של עצלנות לנהל פרופיל אישי במקביל לעמוד עסקי מקצועי יותר ולכן משלבים בין השניים.
פרסום בפייסבוק לעסקים – מהי הדרך הטובה ביותר וכמה צריך להשקיע?
פרסום בפייסבוק לעסקים יכולה להיות דרך נהדרת לייצר קשרים קרובים עם הקהל שלכם. ככל שהקהל יסמוך עליכם יותר כך הוא ירגיש יותר בנוח לרכוש מכם או לפנות אליכם כשהוא צריך את השירות שלכם. העובדה שפייסבוק היא רשת חברתית ובנויה לצורך יצירה ושמירה על קשרים מסייעת בבניית יחסים טובים עם הקהל ולכן מדובר בטכניקת פרסום אפקטיבית במיוחד. בדרך כלל מומלץ להשקיע במערכת פרסום ממומן בפייסבוק ולשלב בין קידום עמוד עסקי לבין שליחת הקהל לאתר החברה או דף נחיתה חיצוני.
אודותינו
