
משרד פרסום דיגיטלי – איך בונים פרסום בדיגיטל
כשאנחנו גולשים בגוגל או פייסבוק וכן באתרים אחרים, אנחנו יכולים לראות שורה ארוכה של פרסומות אשר מופנות אלינו. אלה יכולות להיות פרסומות של מוצרים, אנשי מקצוע, מקומות בילוי, חנויות, עסקים בתחומים שונים ועוד.
על פניו, מי שאיננו מבין בתחום של פרסום דיגיטלי, יכול לחשוב שמדובר בצורת פרסום ושיווק שדומה למה שהכרנו בעיתונות או ברדיו. פרסום אקראי שמופיע במקומות שונים על בסיס המחיר אותו שילם המפרסם לאתר, בשביל שיפרסמו אותו. אך מי שמכיר, אפילו במעט, את עולם הפרסום באינטרנט, יודע שזה ממש לא כך, לא כלפי הלקוח המפרסם ולא כלפי הגולש שנחשף לפרסום בכל אתר ואתר.
משרד פרסום דיגיטלי קלאסי, עוסק בכמה היבטים של פרסום עבור הלקוחות שלו. הוא עוסק בכל מה שקשור למעטפת שהלקוח צריך בשביל שיהיה לו את מה ולאן להפנות את הגולשים שנחשפים לפרסום. זה אומר, אתר אינטרנט, דפי נחיתה, עמוד עסקי בפייסבוק ועוד. המשרד עוסק כמובן בכל התהליך של בניית קמפיינים, הן בגוגל, רשתות חברתיות ובראשן פייסבוק, וכן באתרי אינטרנט, פורומים, בלוגים ועוד. מה שעוזר למשרד לייצר את כל זה, הוא המחקר שמבצעים עבור הלקוח, בין אם זה על הלקוחות הפוטנציאליים שלו, בין אם זה על המתחרים בתחום ובכלל על כל דבר שיכול להשפיע כך או אחרת על הפרסום שלו ברשת.
משרד פרסום דיגיטלי לא בונה קמפיינים על בסיס לוח ריק. כל קמפיין וקמפיין שהוא בונה, מבוסס על מחקרים ונתונים שהוא אוסף, כך הוא יודע למי לפנות, כיצד לפנות, איפה, באילו שעות, ועוד. זה היתרון הגדול של פרסום דיגיטלי, הכל מבוסס על נתונים, מתוך כוונה לייצר פרסום ממוקד.
כיצד זה עובד בפועל ואיך נהנים מזה הגולשים והלקוחות
על מנת להמחיש איך זה עובד וכיצד נהנים מזה גם הגולשים וגם הלקוחות, ניקח דוגמא של חנות נעלי ריצה.
הצוות של משרד הפרסום יבחן, אילו ביטויים נחשבים פופולאריים בתחום זה, ועל פיהם הם ינסו לקדם את הלקוח שלהם. בין אם זה דרך אופטימיזציה של האתר שלו, בין אם זה קמפיין ממומן בגוגל, החלפת קישורים, תכנים ועוד. זאת במטרה שאם לקוח מסוים יקליד בגוגל חנות נעלי ריצה, הוא יגיע אל הלקוח שלהם.
אך מעבר לכך, משרד הפרסום גם ימקד את הפרסום ברשתות חברתיות, למשל, לאנשים שאחד התחביבים שלהם זו ריצה, אנשים שנכנסים לעמודים וקבוצות שקשורות לריצה ואפילו לאתרים שקשורים בנושא. הרבה פעמים הם ייראו שהפיד שלהם מלא בפרסומות שקשורות לנושא, בגלל שהם נכנסו לאתרים שעוסקים בתחום.
כך הלקוח מצליח להגיע לחשיפה אופטימאלית בקרב אנשים שמחפשים נעלי ריצה, אנשים שעוסקים בתחום וזה התחביב שלהם, וכך הגולשים נחשפים לפרסומות שקשורות אליהם, דברים שיכולים לדבר אליהם.
כל זה כאמור, בזכות מחקר איכותי, מקצועי, שמתבצע מאחורי הקלעים ומאפשר לייצר את הקמפיינים השונים.
אודותינו
